Hej hopp gum.... Då var det lördag :)

Jaahaa då var det redan Lördag och killarna är och pimplar i Trädet.
Ny ducshad och så fräch jag kan bli sitter jag och skriver i min blogg fast egentligen ska jag vika min j...vla tvätt, det går väl ann att tvätta och hänga upp tvätten men fy faan för att vika och lägga in det på sin plats nää huua mig säger jag bara.
Nää nu får det bli en cigg och kaffe sedan lägga Lovis en stund medans jag tar hand om mitt BERG till tvätt :((


Ha det gött till nästa gång jag skriver, om jag inte har rammlat ner och slått i hjäl mig på mitt stora berg av Tvätt :D


// Kram på er alla<3


Kommentarer:

Postat av: Anna

Hej :) Då kanske det var dvärgpinscher eller prezky krysaryk? Hmm, jävla tankenöt =) Ah jisses vill gärna ha en rottis, men behöver kunna ha en hundgård isåfall känns det som och stora ytor. Nån gång kanske ;-) Hoppas verkligen du får igenom irländsk varghund me din sambo, vore ju grymt!! LM var i Klövsjö med systrarna, vi ska till Sälen i mars :) Längtar som fasen! Kramar

Datum 2011-01-23 Tid 22:31:39
URL: http://wastespace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback