God morgon

Nu har jag varit uppe ungefär en timme och har ätit frukost med en något gnälig Lovis som var trött igen, hon stensover nu :)

Så jag tänkte att jag skulle passa på att träna lite på cykelen som står i TV rummet hehe sedan blir det nog lite rygg och mage oxå. sedan ska jag ta en svång till affären för att handla blöjor och när jag kommer hem ska jag ta en promenix i skogen.

Det är en stor skillnad på barn när dom har fått vara ute i friska luften på dagen för då sover dom lättare på kvällen (STOR SKILLNAD)!


Allt som göms i snö kommer fram i tö.
                  Tänk på de!
                  
                       Ha de gött


Kommentarer:

Postat av: Emelie

fin blogg

Datum 2010-11-20 Tid 10:31:02
Postat av: Anna

Hej! Vad roligt att du hittade till min blogg, har tänkt på hur jag skulle fixa adressen till din! Ja, jag hade verkligen skitkul i FKP, men det är svårt att låta bli när alla är så roliga och snälla. Jag kommer tillbaks snart hoppas jag :) Kramar!

Datum 2011-01-18 Tid 11:53:05
URL: http://www,wastespace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback